پشتیبانی

معیار های مهم در طراحی سایت

معیار های مهم در طراحی سایت

معیار سئو در طراحی سایت

سئو همیشه یکی از معیار های مهم در طراحی سایت میباشد ، مفهوم کلی سئو به معنای بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و… میباشد ، چرا که مخاطبان چیزی که به دنبال آن هستند در اولین اقدام به موتور های جستجو مثل گوگل مراجعه کرده و کلمه ی مورد نظر خود را سرچ میکنند و پاسخ سوال خود را از بین نتایج به دست آمده می یابند ، معیار مهم این است که سایت هرچقدر سئو قدرتمند و بهینه برای موتورهای جستجو باشد جایگاه خوبی در نتایج به دست می آورد و این جایگاه خوب باعث دیده شدن بهتر سایت برای مخاطبان میشود.

 

معیار سرعت در طراحی سایت

سرعت یک مسئله مهم در سایت می باشد ، سریع بودن نوعی ویژگی برتر به حساب می آید و دسترسی سریع به سایت نیز یک معیار و ویژگی خوب محسوب میشود ، چرا که سرعت بالا در سایت باعث کاهش زمان اتلاف وقت مخاطبان شده و در نتیجه تجربه بهتر و رضایت کامل مخاطب در هنگام بازدید از سایت میشود و این رضایت نوعی امتیاز مثبت محسوب شده و ارتباط مستقیمی با سئو دارد و در نتیجه جایگاه بهتر در نتایج جستجوگرها میشود.

 

معیار امنیت در طراحی سایت

امنیت یک مسئله حیاتی در سایت میباشد ، سطح امنیت بالاتر باعث آسیب پذیری کمتری به سایت میشود ، تامین امنیت نیز به مجموع اقداماتی گفته میشود که حداکثر امنیت را فراهم کرده و امکان نفوذ و آسیب به سایت را از طریق نرم افزار و سخت افزار و… به حداقل می رساند.

 

معیار پشتیبانی در طراحی سایت

پشتیبانی و خدمات پس از فروش در هر نوع خدماتی ضروری است ، در سایت نیز وجود پشتیبانی فنی جهت آپدیت و هرگونه بروز رسانی های نرم افزاری ، اصلاح و رفع هرگونه مشکلات فنی ، مشاوره و ارائه هرگونه آموزش های لازم برای مدیریت سایت ضرورت دارد.

 

معیار هزینه در طراحی سایت

هزینه بالا در طراحی سایت همیشه ملاکی در بهتر بودن و بالا بودن کیفیت کاری نیست ، همچنین هزینه پایین نیز ملاکی در پایین بودن سطح و کیفیت کاری نبوده ، بهتر است نمونه کارهای هر گروه را برسی کرده و از نظر کیفیت کاری و ارزش هزینه با معیار های مختلف مانند مزایا و معایب که کدام بر دیگری برتی دارد و مقایسه و سنجش کرد.

 

نظرتون در رابطه با این مطلب ؟
اگه از این مطلب خوشتون اومد ممنون میشیم روی قلب بزنید و نظرتون رو برامون کامنت کنید...

طراحی سایت

موضوعات مرتبط
افزونه یا پلاگین وردپرس چیست

افزونه یا پلاگین وردپرس چیست

افزونه یا پلاگین وردپرس Plugin Wordpress چیست ؟ پلاگین یا افزونه های وردپرس یک سری نرم افزار یا برنامه هایی هستند که در مدیریت محتوای وردپرس نصب میشوند و امکانات جدید و ...

معرفی سایت های زیرمجموعه تمپ کده

معرفی سایت های زیرمجموعه تمپ کده

تمپ کده سایت تمپ کده با موضوع (قالب وردپرس ، طراحی و کدنویسی ، قالب و ابزار وبلاگ) + از شهریور ماه 1395 فعالیت خود را با سیستم وردپرس آغاز کرده Tempkade.ir   لاو ...

چند دلیل که چرا باید سایت داشته باشیم

چند دلیل که چرا باید سایت داشته باشیم

به کسب و کارتان اعتبار می بخشد وبسایت در واقع همان دفتر کار یا فروشگاه شما در دنیای اینترنت است که باعث شناخته شدن بیشتر ، اعتماد بیشتر مشتریان و ...

چند مزیت برای خرید محصول از تمپ کده

چند مزیت برای خرید محصول از تمپ کده

تضمین کیفیت محصولات کیفیت یکی از ویژگی های مهم هر محصول میباشد ، تمامی محصولات تمپ کده (قالب ، افزونه ، اسکریپت) از صفر تا صد توسط تیم خودمان طراحی ...

0 نظر
نظرات
هنوز نظری تو این مطلب ثبت نشده است، شما اولین نفری باشید که نظر میدهید...

درباره ما
مجموعه طراحی تمپ کده با ارائه خدمات تخصصی طراحی و بروز ترین محصولات مربوط به حوزه وبسایت و وبلاگ در خدمت شما هموطنان عزیز میباشد این مجموعه علاوه بر طراحی های اختصاصی محصولاتی نظیر قالب ها و افزونه ها و... ارائه میدهد که باعث سهولت در کار با وبسایت و توسعه آن میشود. ((تمپ کده همیشه در مسیر پیشرفت))
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو به پرداخت ملت
© کلیه حقوق این وبسایت متعلق به تمپ کده بوده و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
Powered by Tempkade © 1395-1403