پشتیبانی

چند مزیت برای خرید محصول از تمپ کده

چند مزیت برای خرید محصول از تمپ کده

تضمین کیفیت محصولات
کیفیت یکی از ویژگی های مهم هر محصول میباشد ، تمامی محصولات تمپ کده (قالب ، افزونه ، اسکریپت) از صفر تا صد توسط تیم خودمان طراحی ، کدنویسی و توسعه یافته که کاملا با کیفیت تضمینی ارائه میدهیم.

ارائه آپدیت های رایگان محصولات
باتوجه به پیشرفت تکنولوژی ، هر محصولی نیاز به آپدیت و بروزرسانی جهت بهبود عملکرد و… دارد که برای تمامی محصولات تمپ کده (قالب ، افزونه ، اسکریپت) آپدیت های کاملا رایگان بطور دائمی ارائه میشود.

پشتیبانی دائمی محصولات
هر محصولی نیاز به پشتیبانی جهت راهنمایی در عملکرد امکانات و رسیدگی به مشکلات و… دارد که برای تمامی محصولات تمپ کده (قالب ، افزونه ، اسکریپت) پشتیبانی دائمی بصورت کاملا رایگان ارائه میشود.

نصب و راه اندازی رایگان محصولات
به منظور ارائه خدمات بهتر و رفاه مشتریان ، نصب و راه اندازی و پیکربندی اولیه تمامی محصولات تمپ کده (قالب ، افزونه ، اسکریپت) بصورت کاملا رایگان انجام میشود.

دسترسی دائمی به فایل محصولات
دسترسی دائمی به فایل محصولات دیجیتال جهت دانلود مجدد بسیار ضروری میباشد ، جهت رفاه مشتریان در تمپ کده یک پنل کاربری نیز ارائه شده که با مراجعه به این بخش میتوان بصورت دائمی به فایل های (قالب ، افزونه ، اسکریپت) دسترسی داشت و بدون محدودیت دانلود کرد.

 

نظرتون در رابطه با این مطلب ؟
اگه از این مطلب خوشتون اومد ممنون میشیم روی قلب بزنید و نظرتون رو برامون کامنت کنید...

طراحی سایت

موضوعات مرتبط
معرفی مدیریت محتوای وردپرس (wordpress)

معرفی مدیریت محتوای وردپرس (wordpress)

وردپرس (WordPress) چیست ؟ وردپرس یک (اسکریپت) سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت‌ و وبلاگ‌ می‌ باشد. وردپرس در سال 2003 میلادی مصادف با 1381 شمسی توسط (مت مولنوگ) شکل گرفت. نام ...

معرفی سایت های زیرمجموعه تمپ کده

معرفی سایت های زیرمجموعه تمپ کده

تمپ کده سایت تمپ کده با موضوع (قالب وردپرس ، طراحی و کدنویسی ، قالب و ابزار وبلاگ) + از شهریور ماه 1395 فعالیت خود را با سیستم وردپرس آغاز کرده Tempkade.ir   لاو ...

استفاده از قالب های خودمان در طراحی سایت

استفاده از قالب های خودمان در طراحی سایت

چرا باید در طراحی سایت از قالب های طراحی خودمان استفاده کنیم ؟ دلایل مهم برای استفاده از پوسته های طراحی خودمان در طراحی سایت: 1. تسلط کامل به ساختار و کدنویسی 2. ...

تاریخچه سرویس های وبلاگدهی پرطرفدار

تاریخچه سرویس های وبلاگدهی پرطرفدار

لیستی از سرویس های وبلاگدهی و سایت ساز های معروف و پرمخاطب ایرانی با تاریخچه راه اندازی و معرفی شرکت و مدیران و برنامه نویسان آن ها و...

0 نظر
نظرات
هنوز نظری تو این مطلب ثبت نشده است، شما اولین نفری باشید که نظر میدهید...

درباره ما
مجموعه طراحی تمپ کده با ارائه خدمات تخصصی طراحی و بروز ترین محصولات مربوط به حوزه وبسایت و وبلاگ در خدمت شما هموطنان عزیز میباشد این مجموعه علاوه بر طراحی های اختصاصی محصولاتی نظیر قالب ها و افزونه ها و... ارائه میدهد که باعث سهولت در کار با وبسایت و توسعه آن میشود. ((تمپ کده همیشه در مسیر پیشرفت))
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو به پرداخت ملت
© کلیه حقوق این وبسایت متعلق به تمپ کده بوده و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
Powered by Tempkade © 1395-1403