پشتیبانی

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

این بخش از سایت تمپ کده رو که با عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس درحال مشاهده هستید قطعا شما علاقه زیادی به داشتن کسب و کار اینترنتی دارید و قصد فروش آنلاین محصولات خود را در سطح اینترنت دارید، احتمالا شما یک فروشگاه در سطح شهر دارید که حالا تمایل دارید یک شعبه مجازی نیز برای فروشگاهتان در اینترنت داشته باشید، برای اینکه بدانیم چگونه یک محصول رو در سطح اینترنت برای فروش بگذاریم، تا انتهای این مقاله همراه باشید، بهتر است بگوییم در این مقاله قصد داریم در رابطه با سایت فروشگاهی بطور کامل صحبت کنیم + در انتهای مقاله چندتا از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس معرفی شده…

 

چگونه میتوان یک محصول را در اینترنت به فروش گذاشت

برای اینکه بتوانیم یک محصول رو در سطح اینترنت به فروش بگذاریم، ابتدا نیاز به یک وبسایت داریم، برای داشتن وبسایت نیاز به یک طراح یا تیم ماهر داریم که بتواند وبسایت فروشگاهی یا آنلاین شاپ رو بصورت حرفه ای برای ما طراحی و راه اندازی کند، امروزه با کمک آموزش های موجود در سطح اینترنت همه افراد میتوانند به راحتی وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنند، اما برای اینکه این سایت فروشگاهی به شکل استاندارد راه اندازی شود بهتر است که راه اندازی آنلاین شاپمان را به یک شخص یا تیم دارای تجربه بالا واگذار کنیم تا یک سایت حرفه ای تمام جانبه از نظر ساختار استاندارد باتوجه به نیازهای ما پیاده کند.

 

بهترین روش برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی

یک وبسایت فروشگاهی رو میتوان با استفاده از سایت سازهای پولی و اسکریپت ها و مدیریت محتوا های رایگان و پولی راه اندازی کرد، اما بهترین روش برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی با استفاده از اسکریپت مدیریت محتوای محبوب وردپرس هست، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان اوپن سورس بوده که از محبوبیت بالاتری برخوردار است، به جرات میتوان گفت بیش از 80 درصد از وبسایت های فروشگاهی کشور با سیستم وردپرس راه اندازی شده اند.

 

چرا وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی مناسب است

وردپرس علاوه بر رایگان بودن، همواره از طرف تیم توسعه دهنده اصلی بطور منظم آپدیت و بروز رسانی میشود، وردپرس از امنیت بالاتری برخوردار است، با توجه به اوپن سورس بودن وردپرس طراحان و توسعه دهندگان به راحتی میتوانند امکانات و قابلیت های مورد نظر رو با توجه به نیاز هایمان در هنگام طراحی و راه اندازی وبسایت فروشگاهی بر روی آن پیاده کنند. با وردپرس میتوانیم یک وبسایت فروشگاهی بسیار عالی با تمامی امکانات و قابلیت های مورد نظرمان داشته باشیم.

 

یک وبسایت فروشگاهی وردپرس باید دارای چه ویژگی هایی باشد

در سایت فروشگاهی وردپرس یا آنلاین شاپ وردپرس، هاست یا همان فضای ذخیره سازی بسیار مهم است، چرا که همیشه در دسترس بودن وبسایتمان و همچنین سرعت لود سریع وبسایت بسیار مهم است، امروزه رقابت سرسختی در بین وبسایت های فروشگاهی و آنلاین شاپ ها وجود دارد، پس انتخاب هاست مناسب نقش حیاتی در ادامه فعالیت سایت و رقابت با دیگر وبسایت های فروشگاهی و آنلاین شاپ ها دارد.

امروزه بیش از 80 درصد مردم از تلفن همراه برای گذشت و گذر در اینترنت استفاده میکنند، برای اینکه یک سایت فروشگاهی یا آنلاین شاپ با ویژگی خوبی داشته باشیم، بهتر است که وبسایت وردپرس فروشگاهی ما دارای نسخه مخصوص موبایل نیز باشد.

 

انواع مختلف وبسایت فروشگاهی وردپرس

سایت های فروشگاهی را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

نوع اول: طراحی سایت فروشگاهی آفلاین به منظور معرفی محصولات در اینترنت و فروش محصولات از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به فروشگاه.

نوع دوم: طراحی سایت فروشگاهی یا آنلاین شاپ به منظور فروش آنلاین و اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین هنگام خرید محصولات.

 

فروش آنلاین محصولات با وردپرس

با سایت وردپرس میتوان انواع محصولات به فروش رساند، برای اینکه بتوانیم سایت وردپرسی رو به قابلیت فروشگاهی مجهز کنیم، ابتدا نیاز است که افزونه محبوب فروشگاهی ووکامرس یا همان WooCommerce رو بر روی وبسایتمان نصب و پیکربندی کنیم،

با توجه به قابلیت های افزونه فروشگاهی ووکامرس، باید یک قالب وردپرس فروشگاهی هماهنگ با افزونه ووکامرس نیز انتخاب کنیم، چرا که قالب عادی وردپرس نمی تواند هماهنگی با افزونه فروشگاهی ووکامرس داشته باشد، برای همین منظور انتخاب قالب مخصوص ووکامرس برای سایت فروشگاهی بسیار مهم است.

 

مجوز های لازم برای وبسایت فروشگاهی وردپرس

برای اینکه بتوانیم وبسایت فروشگاهی وردپرس – ووکامرس رو به قابلیت فروش آنلاین مجهز کنیم، نیاز به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی هستیم، برای اینکه بتوانیم درگاه پرداخت اینترنتی برای وبسایتمان دریافت کنیم ابتدا نیاز به دریافت یک سری مجوز ها از جمله (کد رهگیری مالیاتی) از سازمان امور مالیاتی کشور و (نماد اعتماد الکترونیکی) از اینماد هستیم، چرا که بدون دریافت مجوز نمیتوانیم درگاه پرداخت اینترنتی برای وبسایتمان دریافت کنیم.

 

درگاه پرداخت آنلاین برای وبسایت فروشگاهی وردپرس

پس از دریافت مجوز ها میتوانیم تو یکی از شرکت های psp یا شرکت های پرداخت یار که در حوزه پرداخت الکترونیک زیر نظر شاپرک فعالیت میکنند اقدام به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای وبسایتمان کنیم.

بهترین شرکت های psp برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی (مستقیم):

1. شرکت به پرداخت ملت (وابسته به بانک ملت)

2. شرکت پرداخت الکترونیک سداد (وابسته به بانک ملی)

3. شرکت پرداخت الکترونیک سامان (وابسته به بانک سامان)

شرکت های معتبر پرداخت یار برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی (واسط):

1. شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال)

 

بهینه سازی سایت فروشگاهی وردپرس

برای داشتن یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای، نیاز به بهینه سازی استاندارد و اصولی آن داریم، بهینه سازی از نظر کدنویسی استاندارد، بهینه سازی از نظر سئو داخلی اصولی، بهینه سازی از نظر سرعت لود بالا، بهینه سازی از نظر رفع خطاها و… اگر وبسایت فروشگاهی وردپرس ما بهینه سازی نشده باشد بدون تردید پیشرفت نخواهد کرد و به نتیجه نخواهد رسید!

اگر وبسایت فروشگاهی ما توسط طراح و تیم حرفه ای راه اندازی شود، قطعا سایت از پایه به شکل اصولی و بهینه راه اندازی می شود، چرا که یک طراح یا تیم حرفه ای باتوجه به تجربیات بالا، وبسایت فروشگاهی وردپرس رو کاملا بصورت بهینه راه اندازی میکند، داشتن وبسایت فروشگاهی بهینه و استاندارد از پایه در پیشرفت آن نقش بسیار مهمی دارد.

 

بهترین قالب و پوسته فروشگاهی وردپرس و ووکامرس

برای داشتن یک وبسایت فروشگاهی و آنلاین شاپ فوق العاده، ظاهر و روابط کاربری فروشگاه، قابلیت ها و امکانات، ساختار استاندارد و… آن بسیار مهم است، پس انتخاب یک قالب استاندارد و حرفه ای فروشگاهی وردپرس با توجه به افزونه فروشگاهی ووکامرس نقش بسیار حیاتی دارد، یک قالب فروشگاهی وردپرس از طراحی ظاهری و روابط کاربری مدرن بهره میبرد و از تمامی قابلیت های افزونه فروشگاهی ووکامرس پشتیبانی میکند، دارای ساختار کدنویسی استاندارد و بروز، رعایت تمام اصول سئو، سبک و سرعت لود سریع بوده و همچنین از قابلیت واکنش گرا (ریسپانسیو) متناسب با هر سیستم و رزولوشنی از جمله موبایل یعنی از نسخه مخصوص موبایل پشتیبانی میکند.

یک پوسته استاندارد فروشگاهی وردپرس و ووکامرس یا بهترین قالب فروشگاهی وردپرس دارای جستجوگر پیشرفته بوده و بطور منظم از دسته بندی محصولات جهت دسترسی راحت بازدیدکنندگان و خریداران به محصولات مورد نظر و از قابلیت هایی مانند: جدول ویژگی های محصولات، گالری تصاویر مختلف محصولات، قابلیت قیمت گذاری متغیر محصولات، قابلیت انتخاب برند محصولات، قابلیت قیمت گذاری فروش ویژه محصولات، قابلیت محصولات مرتبط و مشابه و… پشتیبانی میکند.

در سایت های فروشگاهی وردپرس علاوه بر بخش فروش محصولات، نیاز به بخش بلاگ نیز داریم، در بخش بلاگ میتوانیم مقاله ها و نوشته های مرتبط با محصولاتمون رو منتشر کنیم و از این طریق بازدیدکنندگان زیادی از گوگل و… ورودی بگیریم و بازدیدکنندگان رو به خریدار و مشتری تبدیل کنیم، پس یک قالب حرفه ای و استاندارد فروشگاهی وردپرس، ووکامرس باید از قابلیت بخش بلاگ نیز پشتیبانی کند.

دیگر ویژگی فوق العاده که یک قالب خوب فروشگاهی وردپرس میتواند داشته باشد، پنل تنظیمات اختصاصی پوسته فروشگاهی وردپرس میباشد، هر قالب فروشگاهی از پنل تنظیمات اختصاصی پشتیبانی نمیکند! قالب های فروشگاهی که از پنل تنظیمات اختصاصی پشتیبانی میکنند از طریق این پنل تنظیمات میتوان کلیه امکانات و قابلیت های پوسته فروشگاهی ووکامرس رو مدیریت کرد، رنگ بندی و فونت قالب رو تغییر داد و سایر امکانات دیگر که در پنل تنظیمات هر قالب فروشگاهی این امکانات و قابلیت ها میتواند متفاوت باشد.

 

طراحی اختصاصی قالب و پوسته وردپرس فروشگاهی ووکامرس

برای وبسایت فروشگاهی وردپرس نیاز نیست که حتما قالب اختصاصی فروشگاهی وردپرس و ووکامرس طراحی شود، برای راه اندازی سایت فروشگاهی یا آنلاین شاپ میتوانیم از قالب و پوسته های آماده فروشگاهی وردپرس که هماهنگی با افزونه ووکامرس داشته باشند بصورت اشتراکی استفاده کنیم، چرا که استفاده از قالب های اشتراکی فروشگاهی ووکامرس بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود، با هزینه اندک میتوانیم یک قالب استاندارد و فوق العاده فروشگاهی ووکامرس تهیه کنیم.

طراحی قالب اختصاصی فروشگاهی وردپرس مناسب وبسایت های بزرگ، معروف و سرشناس میباشد که حتما باید ظاهر، روابط کاربری اختصاصی و منحصر به فرد خود و دارای قابلیت ها و ویژگی های مختص خود باشد که از نظر ظاهر و امکانات متمایز از قالب های عمومی و اشتراکی و همچنین وبسایت های فروشگاهی و آنلاین شاپ های دیگر باشد.

 

استفاده از قالب و پوسته رایگان فروشگاهی وردپرس

وبسایت فروشگاهی وردپرس رو میتوان با استفاده از قالب های رایگان فروشگاهی هماهنگ شده با افزونه فروشگاهی ووکامرس نیز راه اندازی کرد، اما بی شک قالب های رایگان وردپرس بدون پشتیبانی ارائه میشود، قالب های رایگان فروشگاهی ووکامرس باتوجه به اینکه جنبه تجاری برای طراح ندارد، به همین منظور توجه کمتری به آن شده و بروزرسانی های منظم از سمت طراح انجام نمیگیرد و امکانات و قابلیت های خوب به آن اضافه نمیشود،

در برخی موارد نیز مشاهده شده قالب های رایگان فروشگاهی ووکامرس با جنبه های دیگری ارائه میشود که با جایگزاری کدهای مخرب در قالب با هدف سوء استفاده از اطلاعات افراد و یا هدایت بازدیدکنندگان وبسایت ما بصورت پاپ آپ و ریدایرکت به وبسایت های دیگر میباشد.

 

کسب درآمد از سایت فروشگاهی وردپرس

سایت های فروشگاهی وردپرس و آنلاین شاپ های ووکامرس باتوجه به اینکه نیاز به منابع سخت افزاری قدرتمند و نیاز به (هاست باکیفیت) دارند، هزینه نگه داری سایت نیز نسبتا بالاتر از وبسایت های عادی میباشد، با افزایش تعداد محصولات و تعداد بازدیدکنندگان و پیشرفت سایت معمولا نیاز به تهیه سرور مجازی یا سرور اختصاصی میباشد که با توجه به منابع سایت هزینه های نگه داری و پشتیبانی از فروشگاه نیز افزایش می یابد، از اینکه سایت فروشگاهی ماهیت تجاری دارد، با فروش و سود از محصولات به راحتی میتوان کسب درآمد کرد و درآمد خود سایت میتواند تمامی هزینه های فروشگاه آنلاین رو پوشش دهد.

 

1. قالب وردپرس شاپ سیتی

قالب وردپرس شاپ سیتی

قالب فروشگاهی وردپرس و فروشگاهی ووکامرس شاپ سیتی با طراحی مدرن فروشگاهی دارای تمامی ویژگی های یک قالب حرفه ای فروشگاهی، از جمله کدنویسی استاندارد، واکنشگرا، پنل تنظیمات اختصاصی و… میباشد که از طریق پنل تنظیمات پوسته قابلیت تغییر به رنگ دلخواه و تغییر فونت قالب به فونت وزیر یا فونت شبنم رو دارد، همچنین دارای برخی ویژگی های دیگر نیز میباشد:

دارای قابلیت تغییر به رنگ دلخواه

دارای اسلایدر معرفی محصولات

دارای دسته بندی محصولات

دارای جستجوگر پیشرفته محصولات

دارای لیست محصولات ویژه

دارای لیست محصولات مرتبط

دارای لیست محصولات پیشنهادی

دارای لیست محصولات پر بیننده

دارای لیست آخرین محصولات

دارای بخش جداگانه بلاگ برای مقالات

 

 

نظرتون در رابطه با این مطلب ؟
اگه از این مطلب خوشتون اومد ممنون میشیم روی قلب بزنید و نظرتون رو برامون کامنت کنید...
موضوعات مرتبط
بهترین قالب تفریحی و سرگرمی وردپرس

بهترین قالب تفریحی و سرگرمی وردپرس

این بخش از سایت تمپ کده رو که با عنوان بهترین قالب تفریحی و سرگرمی وردپرس درحال مشاهده هستید قطعا شما یک گردشگر هستید که می خواهید تصاویر و ویدیو ...

بهترین قالب دانلود و فروش فایل وردپرس

بهترین قالب دانلود و فروش فایل وردپرس

این بخش از سایت تمپ کده رو که با عنوان بهترین قالب دانلود و فروش فایل وردپرس درحال مشاهده هستید قطعا شما قصد دارید فایل های مفید نرم افزاری و ...

بهترین قالب داستان و رمان وردپرس

بهترین قالب داستان و رمان وردپرس

این بخش از سایت تمپ کده رو که با عنوان بهترین قالب داستان و رمان وردپرس درحال مشاهده هستید قطعا شما قصد دارید داستان و رمان های نویسندگان یا اشخاص ...

بهترین قالب شرکتی وردپرس

بهترین قالب شرکتی وردپرس

این بخش از سایت تمپ کده رو که با عنوان بهترین قالب شرکتی وردپرس درحال مشاهده هستید، قطعا شما یک شرکت یا دفتر خدماتی در سطح شهر دارید که حالا ...

0 نظر
نظرات
هنوز نظری تو این مطلب ثبت نشده است، شما اولین نفری باشید که نظر میدهید...

درباره ما
مجموعه طراحی تمپ کده با ارائه خدمات تخصصی طراحی و بروز ترین محصولات مربوط به حوزه وبسایت و وبلاگ در خدمت شما هموطنان عزیز میباشد این مجموعه علاوه بر طراحی های اختصاصی محصولاتی نظیر قالب ها و افزونه ها و... ارائه میدهد که باعث سهولت در کار با وبسایت و توسعه آن میشود. ((تمپ کده همیشه در مسیر پیشرفت))
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو به پرداخت ملت
© کلیه حقوق این وبسایت متعلق به تمپ کده بوده و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
Powered by Tempkade © 1395-1403